Generale

Šta da radim ako moje dijete povrati odmah nakon što mu dam antibiotike?

Šta da radim ako moje dijete povrati odmah nakon što mu dam antibiotike?



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Mnoga djeca ometaju uzimanje određenih lijekova. Ako vaše dijete povrati odmah nakon što ste mu dali antibiotik, a gledajući povraćanje možete vidjeti da je bacilo lijek, u redu je dati mu još jednu punu dozu. Ako opet povrati, obratite se svom liječniku. Prečesto doziranje može izazvati proljev, posebno kod određenih antibiotika. Liječnik može odlučiti dati djetetu injekciju antibiotika umjesto oralnog antibiotika.

Većina djece će uzimati i zadržavati antibiotik, ako se daje na žlicu poput hrane ili u špricu za usnu šupljinu, niz unutrašnjost obraza. S druge strane, bilo koja supstanca koja udari u sredinu jezika kod djeteta kada aktivno ne guta, može prouzrokovati refleks i povraćanje.


Pogledajte video: Pitajte pedijatra - Kako pomoći detetu koje povraća? (Avgust 2022).

Video, Sitemap-Video, Sitemap-Videos